Guan Eng enggan selam bersama Papagomo


KUALA LUMPUR - Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng hari mengeluarkan kenyataan menafikan dia telah menaiki kapal selam bersama blogger Papagomo seperti yang dikatakan pihak media mainstream.

Guan Eng semalam menerima pelawaan Menteri Pertahanan, Zahid Hamidi untuk mencuba pengalaman menyelam bersama kapal selam pertama negara tersebut yang sebelum ini mencetuskan kontroversi.

Selain itu, Guan Eng juga menyindir sinis Zahid yang tidak menepati janjinya untuk bersama menyelam bersama walaupun berjanji seperti sebelumnya.

Dalam kenyataan media tersebut juga, Guan Eng menegaskan sikap tidak beradab semasa isu kontroversi melibatkan anaknya punca dia meminta untuk tidak menyelam bersama blogger Umno yang dianggap kebal undang-undang.

"Semasa saya di dalam kapal selam, saya dimaklumkan tiada blogger turut menaiki kapal selam bersama saya malahan Zahid sendiri memberikan kata janjinya tersebut itu kepada saya," demikian petik dalam kenyataan media KM P. Pinang tersebut.
Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 comments

Leave a Reply